czwartek, 16 maja 2013

Los Heraldos Negros & Openclose Kraków 12.06.2013 Kontakt ul.szpitalna 40, I p. godz.20.00

   LOS HERALDOS NEGROS & OPENCLOSE
                      SERGIO SANCHES T/EE-EK-T ORN/MARCIN WOLNIEWICZ


SERGIO SANCHES T.
Meksykański wykonawca i kompozytor muzyki eksperymentalnej, elektronicznej i noise. Kurator i autor RUIDO HORRIBLE – skupiającego experymantatorów, muzyków i twórców  awangardowych,  głównie z Ameryki Poludniowej. Na trasie koncertowej w Europie od maja do lipca, przedstawia  Los Heraldos Negros.
Los Heraldos Negros to projekt, który od momentu powstania  w 2008 roku rysował różnicę między jednostką i jej tożsamością, a zbiorowym działaniem i tworzeniem. Jego alternatywny charakter spowodował, że przeszedł przez hałas, acousmatic i muzykę industrialną. W jego ramach współpracowało i swoje działania prezentowało wielu artystów z całego świata: Balísticos Rutilantes, Cacophonic Joy, Stalaktos, Hilaratura Crama, Thirdorgan, Dave Phillips, Francisco López, Vulgar Disease, Melodiklasta i wielu innych. 
http://ruidohorrible.wordpress.com/ss-english-version/ 




EE-EK-T ORN
Experymentator i wykonawca noiz, mouzik, twórca OPENCLOSE – sceny swobodnej improwizacji, na której spotykają się i graja muzykę eksperymentalną, elektroniczna, noise, artyści z Ameryki Południowej, Japonii, Europy: Christian Galarreta, Tomohiro Sugawara, B*TONG, Go Tsushima, Krapoola, Maria Jiku, Alchemik Sendivius, Grzegorz Cieślak, Marek Andraszewski, Robert i Marek Milinkiewicz i inni. .
OPENCLOSE ma formę dzieła otwartego, która polega na tym, że każdy gra swoją muzykę w otoczeniu innych, którzy także grają swoją muzykę.
http://34dialog.wikispot.org/ZAMEKd%C5%BAwi%C4%99ku_msOPENCLOSE 

MARCIN WOLNIEWICZ
W świecie wolno pływających wartości, niepołączonych już znaczeniami. Bez kontekstu. W świecie, gdzie nie ma wartościowania, gdzie idee znaczą tyle samo co nic. Gdzie nie ma już granic, gdzie wszystko można, gdzie wszystko już było co będzie. Gdzie nie ma wytycznych, punktów odniesienia. W magmie szumu i hałasu upajamy się wolnością. 
http://youtube.com/watch?v=DLfsOHOimPk
http://youtube.com/watch?v=usr8vOL0Alg



PATRYK CHWASTEK 
Lalkarz i malarz, scenografia improwizowana.





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. more about:
    trató de ede los otros proyectos que ha participastablecertrató de establecer una división entre la naturaleza colectiva do con
    entre la naturaleza colectiva de los otros proyectos que ha participado con,

    For me it is especially important
    introduction of conscious interference to the fixed
    is that a greater number of participants increases the possibility of communication disruption due to carelessness, the differing intentions and interests. depending on whether the deviation is the result of carelessness or an expression of hidden intentions, it leads to inconsistencies in objective or subjective. goal is to create a subjective inaccuracies are not due to carelessness, but with different intentions!

    what you say?

    Well, it's a curious coincidence. When I started Los Heraldos Negros, I had been playing non stop with amniosis (one of the other bands mentioned in my file) and the interaction and communication had grown to the point where I couldn't recognize my own spirit by itself in the music anymore.

    Making LHN became some sort of purge in which I had control of everything both thematically and aesthetically. That led to more controlled and precise peformances. Now, don't misunderstand me; I love improvising and playing along with other people—including my old band. I do also appreciate the entirely diverging set of possibilities that playing out of total control offers. It's only something I needed to stress in the bio, which is somewhat currently contradictory, taking into consideration that I've started performing with LHN as a duo...

    Much of my own material is strictly non-musical, as in heavily processed conversations, political speeches and environmental sound, so I tend to appreciate very much the randomness and explosivity of spontaneous sound and unwilling ingenuity!

    OdpowiedzUsuń